The Art of the Exchange Sacrifice هنر تعویض و قربانی در شطرنج توسط آری زیگلر مدت زمان فیلم:6 ساعت و40 دقیقه سطح: پیشرفته؛ بازیکنان مسابقات(1600-2400) محصول:chess base دراین فیلم استاد بین المللی سوئدی آری زیگلر به شما 20 نوع تبادل قربانی را یاد می دهدو رویکرد سیستماتیک خود را به درک تبادل قربانی که به سرعت در حال افزایش است ویکی از هیجان انگیز ترین جنبه و دشوار شطرنج به شمار می رودرا نشان می دهد. افق گسترده تربه شما کمک خواهد کردو شمار ...
128مگابایت آموزش تصویری و PDF نرم افزار پر طرفدار و کاربردی تکنیکال (متاتریدر) https://telegram.me/shg5727 توجه: به علت حجم بالای آموزش ارائه شده احتیاج به نرم افزار دانلود می باشد ...
استان به طلبهای جوان با نام حسین میپردازد که به شهر میآید و در مسیر زندگی خود با زنی فاحشه به نام زیبا آشنا میشود. حسین میکوشد به درجات عالی زهد و تقوا دست یابد، اما آشنایی با زیبا وی را به شخصیتی عاشق اشرافیت و زمینی تبدیل میکند. در پایان این طلبه جوان لباس روحانیت از تن بیرون میکند و با لباس غربی پشت میز اداره مینشیند. ...
عنوان: دانلود پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید: 21 اسلاید دسته: مدیریت بازاریابی - اصول بازاریابی این فایل در زمینه " اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است: هدف کلی تعیین رسالت مؤسسات عوامل مؤثر در سازماندهی بازاریابی اهداف مؤسسه نیروهای داخل سازمان نیروهای خارجی سبکهای مدیریتی ساختا ...
عنوان: دانلود پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید: 34 اسلاید دسته: مدیریت بازاریابی - اصول بازاریابی این فایل در زمینه " برنامه ریزی بازاریابی عمومی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است: در خصوص برنامه ریزی مناسب بازاریابی توجه به سه مورد ضرورت دارد زمینه های برنامه ریزی بازاریابی سئوالات ویژه ای که مدیران عالیه و استراتژیک را در سامان ...
عنوان: دانلود پاورپوینت تصمیم گیری در بازاریابی فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید: 39 اسلاید دسته: مدیریت بازاریابی - اصول بازاریابی این فایل در زمینه " تصمیم گیری در بازاریابی " بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است: بعضی از سؤالات عمده ای که بازاریابان از خودشان میپرسند ابزار و مفاهیم لازم برای تصمیم گیری یک سیستم ساده بازاریابی تعریف بازاریاب پنج شرط یک مبادله روابط ...
عنوان: دانلود پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید: 21 اسلاید دسته: مدیریت بازاریابی - اصول بازاریابی این فایل در زمینه " اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است: هدف کلی تعیین رسالت مؤسسات عوامل مؤثر در سازماندهی بازاریابی اهداف مؤسسه نیروهای داخل سازمان نیروهای خارجی سبکهای مدیریتی ساختا ...
عنوان: دانلود پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید: 34 اسلاید دسته: مدیریت بازاریابی - اصول بازاریابی این فایل در زمینه " برنامه ریزی بازاریابی عمومی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است: در خصوص برنامه ریزی مناسب بازاریابی توجه به سه مورد ضرورت دارد زمینه های برنامه ریزی بازاریابی سئوالات ویژه ای که مدیران عالیه و استراتژیک را در سامان ...
دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید: 12 اسلاید دسته: مدیریت بازاریابی - اصول بازاریابی این فایل در زمینه " تحقیقات بازاریابی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است: مدل شش مرحله ای های فرآیند تحقیقات بازاریابی تحقیقات بازاریابی مراحل تحقیقات بازاریابی اهداف سه گانه تحقیقات بازاریابی انواع تحیقات بازاریابی روشهای جمع آوری اطلاعات ...
عنوان: دانلود پاورپوینت تصمیم گیری در بازاریابی فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید: 39 اسلاید دسته: مدیریت بازاریابی - اصول بازاریابی این فایل در زمینه " تصمیم گیری در بازاریابی " بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است: بعضی از سؤالات عمده ای که بازاریابان از خودشان میپرسند ابزار و مفاهیم لازم برای تصمیم گیری یک سیستم ساده بازاریابی تعریف بازاریاب پنج شرط یک مبادله روابط ...